Zapytanie ofertowe Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i sportu w Filipowie – wersja tekstowa

Nr sprawy 1/2/2020

ZAMAWIAJĄCY

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Filipowie

Numer NIP 844-217-40-20

Adres: ul. Garbaska 1, 16-424 Filipów

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zadania

„Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie”

Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej

Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego

Filipów, dnia 25.08.2020

Zatwierdzam:

                                                 Dyrektor

                                           /-/ Barbara Orchowska

I . NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Dane zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Filipowie

Dokładny adres: 16-424 Filipów, ul. Garbaska 1

Numer NIP: 844-217-40-20

Numer REGON: 200025206

Adres strony internetowej Zamawiającego: gokis.filipow.pl

Adres e-mail: gok@filipow.pl

Tel. 87 737 19

Zamawiający pracuje w dniach: wtorki-soboty od 8:00 do 16:00, poniedziałek jest dniem wolnym.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

1.Zamówienie publiczne prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2.Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 objętego osią priorytetową VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAMÓWIENIU

1.Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie.

2.Zakres zamówienia obejmuje:

zakup i dostawę podestów scenicznych, sprzętu nagłośnieniowego, sprzętu oświetleniowego, namiotów/pawilonów handlowych oraz ławo-stołów biesiadnych wraz z niezbędnym do montażu i użytkowania wyposażeniem.

3.Zamówienie zostało podzielone na pięć części, obejmujących:

Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania,

Część 2: zestaw nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania,

Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania,

Część 4: namioty/pawilony handlowe

a) namioty/pawilony handlowe o wymiarach 3×3

b) namiot/pawilon handlowy o wymiarach 5×10

Część 5: ławo-stoły biesiadne.

4.Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym słowniku zamówień następującymi kodami i nazwami (CPV):

31527260-6 – Systemy oświetleniowe

44321000-6 – Kabel

44210000-5 – Konstrukcje i części konstrukcji

32342400-6 – Sprzęt nagłaśniający

32342420-2 – Studyjne konsole mikserskie

32342300-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe

39522530-1 – Namioty

39142000-9 – Meble ogrodowe

5. Szczegółowy opis zamówienia:

Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Zakres tej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę podestów scenicznych umożliwiających zestawienie sceny o rozmiarach 8×10 m wraz z niezbędnym do montażu i użytkowania wyposażeniem – klamrami łączącymi, schodami, barierkami podestu i schodów oraz uchwytami.

Lp.

Nazwa urządzenia/produktu

Ilość i jednostka

Specyfikacja/Dane techniczne

1.

Podest sceniczny 2×1 m

40 sztuk

– profil aluminiowy lub stalowy malowany proszkowo,

– blat wykonany ze sklejki wodoodpornej i antypoślizgowej z atestem,

– kolor: czarny lub ciemno-brązowy,

– nośność/obciążenie: min 750 kg/m2

– przystosowanie: do montażu na zewnątrz i wewnątrz budynków

– waga do 40 kg

konstrukcja zapewniająca pełną stabilność,

– certyfikat gwarantujący bezpieczeństwo użytkowania.

2.

Noga teleskopowa do podestu

160 sztuk

-regulacja wysokości 600-1000 mm (60-100 cm),

-gumowa stopa umożliwiająca statyczne umiejscowienie podestu,

– gałka umożliwiająca łatwą regulację,

– aluminium lub stal malowana proszkowo.

3.

Schody przegubowe

1 sztuka

– min 4-stopnie,

– wytrzymałe profile aluminiowe lub stalowe malowane proszkowo,

– stopnie wykonane z blachy i sklejki,

-wysokość: regulowana, 600-1000 mm (60-100 cm),

– szerokość: min 750 mm (75 cm)

– głębokość: min 1375 mm (137,5 cm)

4.

Podwójna klamra łącząca nogi

22 sztuki

-aluminium lub stal malowana proszkowo,

-możliwość połączenia dwóch nóg podestu.

5.

Poczwórna klamra łącząca nogi

28 sztuk

-aluminium lub stal malowana proszkowo,

-możliwość połączenia czterech nóg podestu.

6.

Kostka samopoziomująca

102 sztuki

-kostka samopoziomująca

7.

Klamra spinająca podesty

102 sztuki

-klamra łącząca blaty podestów/spinająca podesty

8.

Poręcz do schodów (lewa)

1 sztuka

-aluminium lub stal malowana proszkowo,

– wysokość min 500 mm (50 cm).

9.

Poręcz do schodów (prawa)

1 sztuka

-aluminium lub stal malowana proszkowo,

-wysokość min 500 mm (50 cm).

10.

2-metrowa poręcz do podestów

12 sztuk

– aluminium lub stal malowana proszkowo,

– wysokość min 1000 mm (100 cm),

– wytrzymałe,

– obciążenie min 30 kg/m,

– uniwersalne łączniki zapewniające proste i stabilne łączenie z barierkami i podestami,

– waga do 4 kg.

11.

1-metrowa poręcz do podestów

1 sztuka

– aluminium lub stal malowana proszkowo,

– wysokość min 1000 mm (100 cm),

– wytrzymałe,

– obciążenie min 30 kg/m

– uniwersalne łączniki zapewniające proste i stabilne łączenie z barierkami i podestami

– waga: do 4 kg.

12.

Uchwyt mocujący poręcz

26 sztuk

-zacisk montażowy poręczy/uchwyt mocujący poręcz.

Część 2: sprzęt nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Zakres tej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu nagłośnieniowego wraz z wyposażeniem niezbędnym do użytkowania i obsługi, tj. mikserem fonii, kolumnami aktywnymi, mikrofonami dynamicznymi, statywami mikrofonowymi, przewodami mikrofonowymi i przewodami symetrycznymi.

Lp.

Nazwa urządzenia/produktu

Ilość i jednostka

Specyfikacja/Dane techniczne

1.

Skonfigurowany zestaw nagłośnieniowy – aktywny z pokrowcami:

a) kolumna aktywna

b) kolumna/subwoofer aktywny

1 zestaw:

2 sztuki

4 sztuki

-typ: kolumna 2-przepustowa,

-moc wyjściowa min 1000W,

-wzmacniacz klasy min D,

-pobór mocy: 3 A/230 V

-głośnik średnio-niskotonowy min 15″,

-głośnik wysokotonowy min 1″,

-zakres pracy min: 57Hz-18kHz (±3dB) oraz 48Hz-20kHz (-10dB),

-skuteczność HF: min 116 dB,

-skuteczność LF: min 106dB,

-max SPL: 129 dB,

-max SPL Peak: 139 dB,

– nie mniej niż dwa wejścia XLR,

– nie mniej niż trzy wyjścia XLR,

-asymetryczna, obracana tuba (60°-90° x 55°)

-solidna obudowa hybrydowa,

– ochrona podnapięciowa,

-zabezpieczenie wzmacniacza przed zwarciem,

-waga do 35 kg

-moc wyjściowa min 1200W,

-wzmacniacz klasa min D,

– pobór mocy: 3,3 A/220-240 V (6,6 A/100-120 V),

-dwa głośniki niskotonowe min 12”

-zakres pracy min: 49 Hz-125 Hz (±3dB) oraz 39 Hz-160 Hz (-10 dB),

-Max SPL: 132 dB,

-Max SPL Peak: 133 dB,

-nie mniej niż dwa wejścia XLR,

-nie mniej niż dwa wyjścia XLR,

-przełączana częstotliwość zwrotnicy: 100/120 Hz)

– solidna obudowa,

-ochrona podnapięciowa,

-zabezpieczenie przed zwarciem,

– waga do 50 kg

c) podkładka umożliwiająca ustawienie pod odpowiednim kątem

d) pokrowiec ochronny na kolumny

2 sztuki

6 sztuk

-podkładka umożliwiająca ustawienie pod odpowiednim kątem

– watowany

– przeciwdeszczowy

– kolor: czarny

2.

Mikser fonii

1 sztuka

-nie mniej niż 16 wejść mic/line (mono),

-nie mniej niż 2 wejścia stereo,

-nie mniej niż 5 przełączanych wyjść AUX,

-nie mniej niż 1 wejście RCA,

-nie mniej niż 4 podgrupy z przedwzmacniaczami,

-wbudowany procesor efektów,

-korektor najnowszej generacji, min 4-pasmowy,

-nie mniej niż 8 kanałów mikrofonowych z wbudowanym kompresorem;

-suwaki: min 100 mm,

-wbudowany zasilacz,

-wbudowane komponenty EQ,

-limitery na nie mniej niż na 6 kanałach DBX ,

-wbudowany interfejs USB

-nie mniej niż 1 gniazdo/złącze USB,

-waga do 15 kg.

3.

Dwu-drożna kolumna aktywna

2 sztuki

-rozmiar głośnika niskotonowego min 12”,

-rozmiar głośnika wysokotonowego min 3,5”,

-moc wyjściowa: min 180 W,

-pasmo przenoszenia: 50 Hz-20 kHz,

-max SPL: 121 dB,

-kąt rozproszenia nie mniejszy niż 90×60°,

-nie mniej niż 2 złącza XLR,

-nie mniej niż 1 złącze RCA,

-nie mniej niż 1 złącze Jack,

-wytrzymała, solidna, kompaktowa obudowa,

-waga do 20 kg.

4.

Mikrofon dynamiczny z wyłącznikiem

3 sztuki

-typ przetwornika: dynamiczny,

-wykres kierunkowości: kardioidalna,

-wbudowany włącznik/wyłącznik

-pasmo przenoszenia: 50 Hz-15 kHz,

-impedancja: min 300 Ω,

-czułość: min 1.60 mV/Pa

-nie mniej niż 1 złącze XLR.

5.

Statyw mikrofonowy

3 sztuki

-materiał wykonania: stal

-pojedyncza regulacja wysokości 890-1700mm (89-170cm),

-długość ramienia min 500 mm (50 cm),

-gwintowane złącze: min 3/8”,

-nogi z zatrzaskowymi gniazdami,

-uchwyt mikrofonowy w zestawie,

-waga do 3 kg.

6.

10-metrowy przewód mikrofonowy z opaską

9 sztuk

-miedziany filtr,

-pokrycie elastycznym materiałem,

-3-pinowe złącza,

-metalowe wtyki: XLR-F-XLR-M,

-impedancja: min 110 Ohm.

7.

6-metrowy przewód symetryczny z opaską

2 sztuki

-miedziany filtr,

-pokrycie elastycznym materiałem,

-3-pinowe złącza XLRż – TRS,

-rezystancja: min 87 Ω/km,

-metalowe wtyki XLR-F-TRS

Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Zakres tej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu oświetleniowego – reflektorów, wraz z wyposażeniem niezbędnym do użytkowania i obsługi – statywy oświetleniowe, sterowniki i przewody.

Lp.

Nazwa urządzenia/produktu

Ilość i jednostka

Specyfikacja/Dane techniczne

1.

Reflektor 4-sekcjowy

8 sztuk

-pobór mocy: min 120W,

-napięcie zasilania: 100 – 245 V,

-częstotliwość napięcia: 50/60 Hz,

-typ diody: COB,

-nie mniej niż 4 diody,

-moc diody: min 30 W,

-kąt świecenia min 50°,

-błysk: 1-20 Hz,

-nie mniej niż 21 kanałów DMX,

-standard DMX nie mniejszy niż DMX 512,

-nie mniej niż 4 przyciski sterowania,

-min 16-bitowe sterowanie jasnością,

-płynne sterowanie jasnością,

-elektroniczne zabezpieczenie przed przegrzaniem,

-nie mniej niż dwa złącza AC,

-nie mniej niż dwa złącza DMX,

-stopień ochrony IP nie mniejszy niż IP20,

-oprogramowanie nie mniejsze niż Mk2,

-możliwość sterowania dźwiękiem,

-obudowa z tworzywa ABS,

-waga do 5 kg.

2.

Statyw oświetleniowy z korbą

2 sztuki

-konstrukcja ze stali,

-wygodna regulacja wysokości za pomocą korby ręcznej,

-wysokość min 1800 mm (1,8m), max 4000mm (4m),

-obciążenie max 85 kg,

-stopka regulacyjna zapewniająca bezpieczne ustawienie statywu,

-waga do 25 kg.

3.

Sterownik/Kontroler DMX

1 sztuka

-sterownik DMX i MIDI nie mniejszy niż 19”,

-nie mniej niż 384 kanały DMX,

-nie mniej niż 240 programowalnych scen,

-nie mniej niż 12 wyzwalaczy (efektów świetlnych),

-nie mniej niż 1 joystick sterujący,

-nie mniej niż 1 złącze USB,

-nie mniej niż 1 złącze MIDI,

-nie mniej niż 2 złącza DMX,

-wbudowany przycisk blackout,

-wbudowane wejście audio RCA,

-waga do 4 kg.

4.

1-metrowy przewód DMX

6 sztuk

-materiał wykonania: cyna, miedź,

-długość kabla: 1000mm (1m),

-złącza: metalowe, 3-pinowe, XLR,

-impedancja max 110 Ohm,

-zakres temperatur: od -25 do +70° C,

-izolacja zewnętrzna z materiału.

5.

10-metrowy przewód DMX

2 sztuki

-materiał wykonania: cyna, miedź,

-długość kabla: 10000mm (10m),

-złącza: metalowe, 3-pinowe, XLR,

-impedancja max 110 Ohm,

-zakres temperatur: od -25 do +70° C,

-izolacja zewnętrzna z materiału.

Część 4: namioty/pawilony handlowe

Zakres tej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę czterech sztuk namiotów/pawilonów handlowych o wymiarach 3x3m oraz jednej sztuki namiotu/pawilonu handlowego o wymiarach 5x10m.

Lp.

Nazwa urządzenia/produktu

Ilość i jednostka

Specyfikacja/Dane techniczne

1.

Namiot/pawilon handlowy 3x3m

4 sztuki

-wodoodporność: 100%

-pokrycie dachu wykonane z mocnego materiału,

-nie mniej niż 4 ścianki boczne,

-nie mniej niż 2 ścianki boczne z oknami,

-nie mniej niż 1 ścianka boczna ze drzwiami na zamek,

-nie mniej niż 1 ścianka pełna,

-stabilny profil stalowy o średnicy min 35 mm każdy,

-regulacja wysokości min 2,30 m na najwyższym poziomie, max 3,40 m na najwyższym poziomie,

-elementy łączące z wytrzymałego twardego tworzywa,

-system zatrzaskowy ułatwiający montaż i demontaż.

-ekspresowy, możliwość ustawienia w kilka minut bez konieczności użycia narzędzi,

– waga do 35 kg.

2.

Namiot/pawilon handlowy 5x10m

1 sztuka

-wodoodporność: 100%

-mocna plandeka o gramaturze min 550 g/m,

-ognioodporny materiał wysokiej jakości,

-mocne stalowe złącza o średnicy min 40 mm,

-grube i stabilne rury nośne o średnicy min 35 mm,

-dach wzmocniony wsporami poziomymi i pionowymi,

-dodatkowa rama dolna (wzmocnienie)

-nie mniej niż 2 wejścia z zamkami,

-nie mniej niż 10 okien,

-wysokość w szczycie min 2,9 m

-waga do 250 kg.

Część 5: ławo-stoły biesiadne

Zakres tej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę dziesięciu kompletów ławo-stołów biesiadnych.

Lp.

Nazwa urządzenia/produktu

Ilość i jednostka

Specyfikacja/Dane techniczne

1.

Ławo-stół biesiadny

10 kompletów

-stół i ławki składane,

-rama wykonana ze stali malowanej proszkowo,

-siedzisko i blat stołu wykonane z drewna z drzewa iglastego,

-grubość deski nie mniej niż 2 cm

-długość stołu min 220 cm

-szerokość stołu min 46 cm

-wysokość stołu min 75 cm

-długość ławki min 220 cm

-szerokość ławki min 24 cm

-wysokość ławki min 45 cm

-składane nogi,

-waga do 40 kg.

6.Jeżeli w jakiejkolwiek części niniejszego zapytania lub załączników do niego wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych, przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu.

7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu spełniającego parametry określone w niniejszym zapytaniu oraz oświadcza, że sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z legalnego kanału sprzedaży.

8.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego (ul. Garbaska 1, 16-424 Filipów) dostarczy sprzęt na własny koszt.

9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

10.Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia składanych przez jednego Wykonawcę.

11.Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolną liczbę jego części.

12.Poszczególne części są niepodzielne: Zamawiający nie dopuszcza ofert dotyczących poszczególnych (czy pojedynczych) urządzeń, objętych daną częścią zamówienia.

13.Na podstawie ustanowionych kryteriów, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdej części zamówienia. Ze względu na to, postępowanie może zakończyć się wyborem kilku wykonawców.

14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia zamówień uzupełniających.

16.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.

17.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.

IV.TERMIN REALIZACJI UMOWY/ZAMÓWIENIA:

1.Przedmiot zamówienia, tj. wszystkie urządzenia objęte daną częścią lub częściami muszą zostać dostarczone przez Wykonawców do Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie (ul. Garbaska 1, 16-424 Filipów) w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

2.Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym termin planowanej dostawy oraz uzyskać jego akceptację. Realizacja dostawy w terminie nieuzgodnionym z Zamawiającym, może spowodować odmowę jej przyjęcia. Termin dostawy powinien być uzgodniony nie później, niż na 5 dni przed proponowanym przez Wykonawcę planowanym terminem dostawy.

4.Wykonawca, przy dostawie dołączy do przedmiotu zamówienia karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi urządzeń.

5.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania, podpisanym przez przedstawicieli każdej ze stron, po uprzednim stwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności dostarczonego sprzętu z warunkami zamówienia.

6.Jeżeli Zamawiający stwierdzi wady przedmiotu zamówienia nadające się do usunięcia odmówi przyjęcia dostawy do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.

7.Braki ilościowe lub wady jakościowe stwierdzone w przedmiocie zamówienia, Zamawiający reklamuje w ciągu 5 dni roboczych od ich stwierdzenia. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braków lub usunięcia wad niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych, licząc od daty otrzymania wezwania.

V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą. Ustalanie, że oferent jest powiązany osobowo lub kapitałowo w rozumieniu niniejszego postanowienia, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ustalanie, że oferent nie posiada odpowiednich uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie o podobnej skali i zakresie do wykonania zadania. Ustalanie, że oferent nie posiada odpowiedniej wiedzy i doświadczenia o podobnej skali i zakresie, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ustalanie, że oferent nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

5.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ustalanie, że oferent nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

6.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową pozwalającą na terminową realizację zamówienia. Ustalanie, że oferent nie posiada odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na terminową realizację zamówienia, powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

7.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

8.Zamawiający nie formułuje innych warunków udziału w postępowaniu.

VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.Ofertę cenową należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania do dnia 01.09.2020 r. do godz. 12:00.

2.O terminie złożenia oferty decyduje moment jej wpływu do Zamawiającego.

3.Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

4.Oferenci, którzy złożą oferty po terminie, zostaną pisemnie poinformowani o przyczynach pozostawienia ich ofert bez rozpatrzenia.

5.Oferty złożone po terminie nie będą zwracane Oferentom – będą one archiwizowane przez Zamawiającego w związku z koniecznością poddania się kontrolom, badającym prawidłowość realizacji projektu objętego wsparciem publicznym.

VII.SPOSÓB I ZASADY SKŁADANIA OFERT:

1.Wykonawca powinien sporządzić ofertę cenową wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.Poprawnie sporządzoną ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub kuriera, na adres Zamawiającego (Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Filipowie, ul. Garbaska 1, 16-424 Filipów) lub przesłana w formie elektronicznej (skan dokumentów) na adres e-mail: gok@filipow.pl w terminie określonym w pkt. 1 rozdziału VI.

3.Oferta cenowa wraz z załącznikami składana za pomocą poczty lub kuriera, musi być złożona w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie; koperta powinna być opisana sformułowaniem:

FORMULARZ OFERTOWY

„Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 01.09.2020r.

4.Oferta cenowa wraz z załącznikami składana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gok@filipow.pl musi zawierać skan (kopię cyfrową) formularza oferty podpisanego zgodnie z niżej określonymi zasadami oraz załączników do formularza ofertowego.

5.Oferta cenowa (wraz z wymaganymi załącznikami) musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta.

6.Zamawiający wymaga, by oferta cenowa (oraz wymagane załączniki) zostały podpisane czytelnie – imieniem i nazwiskiem osoby występującej w imieniu Oferenta. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty podpisem nieczytelnym (parafą) tylko pod tym warunkiem, że podpis nieczytelny zostanie opatrzony pieczęcią imienną (wskazującą imię i nazwisko) osoby składającej taki podpis.

7.Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 01.09.2020 r., o godz. 12:15.

8.Otwarcie ofert będzie jawne.

9.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający ogłosi kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10.Postanowienia Wytycznych horyzontalnych nie przewidują procedury odwoławczej od wyniku postępowania.

11.Zamawiający powiadomi o wyniku oceny złożonych ofert na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. oraz na stronie internetowej www.gokis.filipow.pl. Dodatkowo, Zamawiający poinformuje oferentów o wyniku postępowania drogą elektroniczną (e-mail) lub pisemnie.

12.Na wniosek Wykonawcy, który złożył ofertę udostępniony zostanie protokół postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

13.W przypadku, gdy wyłoniony Wykonawca odstąpi (zrezygnuje) od zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający zaprosi do zawarcia umowy Oferenta, którego oferta uzyskała kolejno największą ilość punktów.

14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu składania ofert. Informację o przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający będzie publikował na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. oraz na stronie www.gokis.filipow.pl.

VIII.KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT:

1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie jedynego kryterium, jakim jest cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Waga kryterium: 100%.

2.Punkty za kryterium „cena netto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

cena netto oferty najtańszej

———————————————– x 100 = ilość punktów

cena netto oferty badanej

3.W przypadku, gdy oferta cenowa zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie Oferenta do szczegółowego określenia podstaw oszacowania oczekiwanej ceny w terminie 7 dni. Przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę, której wartość będzie niższa niż 70% oszacowanej wartości zamówienia.

4.W przypadku, gdy Oferent nie przedstawi wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub wyjaśnienia Oferenta wykażą, iż zamierzał dostarczyć przedmiot zamówienia lub jego część, odwołując się do cen niższych, niż stosowane obecnie w obrocie gospodarczym wobec urządzeń niezbędnych do osiągnięcia wyznaczonego przez Zamawiającego celu postępowania (zgodnego z celami projektu) lub zamierzał dostarczyć urządzenia nie odpowiadające ustanowionym warunkom (parametrom), jego oferta zostanie odrzucona. W takim przypadku, Oferent otrzyma informację o odrzuceniu jego oferty, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem.

6.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

XI.OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1.Nie stanowi zmiany w umowie udzielenie przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy zamówień na dodatkowe dostawy, polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów albo zwiększeniu bieżących dostaw, a zmiana Wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów. Możliwość zastosowania tego postanowienia będzie każdorazowo oceniana przez Zamawiającego w świetle postanowień Wytycznych horyzontalnych.

2.Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, przy czym „Pojęcie niemożliwych do przewidzenia okoliczności odnosi się do okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo odpowiednio starannego przygotowania pierwotnego postępowania o udzielenie zamówienia przez instytucję zamawiającą, z uwzględnieniem dostępnych jej środków, charakteru i cech tego konkretnego projektu, dobrych praktyk w danej dziedzinie oraz konieczności zagwarantowania odpowiedniej relacji pomiędzy zasobami wykorzystanymi na przygotowanie postępowania a jego przewidywalną wartością. Nie może to jednak mieć zastosowania w sytuacjach, w których modyfikacja powoduje zmianę charakteru całego zamówienia, na przykład przez zastąpienie zamawianych robót budowlanych, dostaw lub usług innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia (…)”

3.Zachodzi konieczność zmiany terminu dostawy i/lub terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy, które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy, i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością.

4.Zachodzi konieczność zmiany terminu dostawy lub terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin dostawy i/lub termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca.

5.Umowa może zostać zmieniona w sytuacji, gdy dojdzie do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym.

XI.SPOSÓB UDZIELANIA INFORMACJI

1.Każdy podmiot zainteresowany ofertą ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zawartych w zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach.

2.Pytania muszą być przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail: gok@filipow.pl.

3.Zamawiający nie przewiduje udzielania odpowiedzi na pytania zadawane drogą telefoniczną.

4.Odpowiedzi będą przesyłane podmiotowi składającemu pytanie oraz publikowane na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie www.gokis.filipow.pl.

X.ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej

Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 – wzór umowy z Wykonawcą

Załącznik nr 4 – wzór protokołu odbioru przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 5 – klauzula informacyjna RODO

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *