Zał nr 1- FORMULARZ OFERTY CENOWEJ – wersja tekstowa

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

FORMULARZ OFERTY CENOWEJ

do zapytania ofertowego w ramach projektu pn.

Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie”

 

pieczęć firmowa Oferenta

……………………………………………

/miejscowość i data/

Dane oferenta:

Nazwa: ………………………………………………………………………………….

Adres: ……………………………………………………………………………………

NIP: …………………………………… REGON: ………………………………….

Osoba do kontaktu: ………………………………………………………………………

e-mail: ……………………………………………………………………………………

tel.: ……………………………………………………………………………………

W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe z dnia 25.08.2020 r., dotyczące doposażenia Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie, poprzez zakup i dostawę przedmiotu zamówienia

w celu realizacji projektu „Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego:

1.Składam/y niniejszą ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, zgodną z opisem i warunkami przedstawionymi w Zapytaniu ofertowym z dnia 25.08.2020 r.:

(należy zaznaczyć „X” przy wybranej części lub częściach zamówienia):

Część 1:

podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 2:

zestaw nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 3:

sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 4:

a) namioty/pawilony handlowe 3×3 m

Część 4:

b) namioty/pawilony handlowe 5×10 m

Część 5:

ławo-stoły biesiadne

2.OŚWIADCZAM/Y, że przed złożeniem oferty zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego z dnia 25.08.2020r. i uznajemy się za związanych określonymi w nim postanowieniami i zasadami postępowania.

3.OŚWIADCZAM/Y, że urządzenia, których dotyczy nasza oferta, spełniają wymagania, określone w zapytaniu ofertowym.

4.OŚWIADCZAM/Y, że z tytułu dostawy urządzeń, objętych poszczególnymi częściami zamówienia, opisanych w zapytaniu ofertowym, oczekujemy następującego wynagrodzenia (jeżeli oferent nie składa ofert na wszystkie części zapytania ofertowego, w puste pola winien wpisać „NIE DOTYCZY”):

Oznaczenie części zamówienia

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 2: zestaw nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Część 4:

a) namioty/pawilony handlowe 3×3 m

Część 4:

b) namioty/pawilony handlowe 5×10 m

Część 5: ławo-stoły biesiadne

UWAGA: dane dotyczące cen netto, wartości VAT oraz cen brutto, muszą być zgodne z wyliczeniem cen, które należy przedstawić w pkt. 5.

5.OŚWIADCZAM/Y, że koszt poszczególnych urządzeń, objętych poszczególnymi częściami zamówienia, będzie odpowiadał poniższym tabelom (Uwaga: Oferent składający ofertę na daną część zamówienia, wypełnia odpowiednią tabelę):

Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Lp.

Urządzenie

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

1.

Podest sceniczny 2×1 m

(40 sztuk)

2.

Noga teleskopowa do podestu

(160 sztuk)

3.

Schody przegubowe

(1 sztuka)

4.

Podwójna klamra łącząca nogi

(22 sztuki)

5.

Poczwórna klamra łącząca nogi

(28 sztuk)

6.

Kostka samopoziomująca

(102 sztuki)

7.

Klamra spinająca podesty

(102 sztuki)

8.

Poręcz do schodów (lewa)

(1 sztuka)

9.

Poręcz do schodów (prawa)

(1 sztuka)

10.

2-metrowa poręcz do podestów

(12 sztuk)

11.

1-metrowa poręcz do podestów

(1 sztuka)

12.

Uchwyt mocujący poręcz

(26 sztuk)

RAZEM:

Część 2: sprzęt nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Lp.

Urządzenie

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

1.

Skonfigurowany zestaw nagłośnieniowy – aktywny:

(1 zestaw)

2.

Mikser fonii

(1 sztuka)

3.

Dwu-drożna kolumna aktywna

(2 sztuki)

4.

Mikrofon dynamiczny z wyłącznikiem

(3 sztuki)

5.

Statyw mikrofonowy

(3 sztuki)

6.

10-metrowy przewód mikrofonowy z opaską

(9 sztuk)

7.

6-metrowy przewód symetryczny z opaską

(2 sztuki)

RAZEM:

Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania

Lp.

Urządzenie

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

1.

Reflektor 4-sekcjowy

(8 sztuk)

2.

Statyw oświetleniowy z korbą

(2 sztuki)

3.

Sterownik/Kontroler DMX

(1 sztuka)

4.

1-metrowy przewód DMX

(6 sztuk)

5.

10-metrowy przewód DMX

(2 sztuki)

RAZEM:

Część 4: namioty/pawilony handlowe

Lp.

Urządzenie

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

1.

Namiot/pawilon handlowy 3x3m

(4 sztuki)

2.

Namiot/pawilon handlowy 5x10m

(1 sztuka)

RAZEM:

Część 5: ławo-stoły biesiadne

Lp.

Urządzenie

Cena netto

Podatek VAT

Cena brutto

1.

Ławo-stół biesiadny

(10 kompletów)

RAZEM:

6.Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.

7.OŚWIADCZAM/Y, że udzielamy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na ………………… miesięcy (Uwaga: oferty odwołujące się do gwarancji krótszej niż 24 miesiące, zostaną odrzucone jako niespełniające warunków postępowania).

8.OŚWIADCZAM/Y, że akceptujemy wskazane w treści wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, obowiązki wykonawcy, jakim będzie odpowiadać umowa zawarta z wyłonionym Wykonawcą.

9.OŚWIADCZAM/Y, że zapoznaliśmy się z warunkami zmian w umowie, określonymi we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, a naszą ofertę opracowaliśmy z uwzględnieniem tych postanowień.

10.OŚWIADCZAM/Y, że niniejsza oferta zachowuje ważność przez okres 30 dni od daty jej złożenia.

11.WSKAZUJĘ/MY następujący adres e-mail do korespondencji z Zamawiającym:

…………………………………………………………………………………………………………………

12.Zamawiający wymaga, by oferta (oraz wymagane załączniki) zostały podpisane czytelnie – imieniem i nazwiskiem osoby występującej w imieniu Oferenta. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty podpisem nieczytelnym (parafą) tylko pod tym warunkiem, że podpis nieczytelny zostanie opatrzony pieczęcią imienną (wskazującą imię i nazwisko) osoby składającej taki podpis.

13.Oferta podpisana przez osobę lub osoby nieupoważnione do reprezentowania Oferenta, zostanie odrzucona, bez wezwania do poprawy.

14.Oferta podpisana nieczytelnie (parafą), nie opatrzona pieczęcią imienną (wskazującą imię i nazwisko) osoby składającej podpis nieczytelny, zostanie odrzucona, bez wzywania do poprawy.

15.W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę legitymującą się stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania Oferenta, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa.

…………………………………………………                        …………………………………………………..           

(miejscowość, data)                                                                                                                      (podpis wykonawcy)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *