Zał nr 1- FORMULARZ OFERTY CENOWEJ – wersja tekstowa
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTY CENOWEJ
do zapytania ofertowego w ramach projektu pn.
„Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie”
pieczęć firmowa Oferenta
……………………………………………
/miejscowość i data/
Dane oferenta:
Nazwa: ………………………………………………………………………………….
Adres: ……………………………………………………………………………………
NIP: …………………………………… REGON: ………………………………….
Osoba do kontaktu: ………………………………………………………………………
e-mail: ……………………………………………………………………………………
tel.: ……………………………………………………………………………………
W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe z dnia 25.08.2020 r., dotyczące doposażenia Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie, poprzez zakup i dostawę przedmiotu zamówienia
w celu realizacji projektu „Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego:
1.Składam/y niniejszą ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, zgodną z opisem i warunkami przedstawionymi w Zapytaniu ofertowym z dnia 25.08.2020 r.:
(należy zaznaczyć „X” przy wybranej części lub częściach zamówienia):
Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
|
Część 2: zestaw nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
|
Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
Część 4: a) namioty/pawilony handlowe 3×3 m |
|
Część 4: b) namioty/pawilony handlowe 5×10 m |
|
Część 5: ławo-stoły biesiadne |
2.OŚWIADCZAM/Y, że przed złożeniem oferty zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego z dnia 25.08.2020r. i uznajemy się za związanych określonymi w nim postanowieniami i zasadami postępowania.
3.OŚWIADCZAM/Y, że urządzenia, których dotyczy nasza oferta, spełniają wymagania, określone w zapytaniu ofertowym.
4.OŚWIADCZAM/Y, że z tytułu dostawy urządzeń, objętych poszczególnymi częściami zamówienia, opisanych w zapytaniu ofertowym, oczekujemy następującego wynagrodzenia (jeżeli oferent nie składa ofert na wszystkie części zapytania ofertowego, w puste pola winien wpisać „NIE DOTYCZY”):
Oznaczenie części zamówienia |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
|||
Część 2: zestaw nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
|||
Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania |
|||
Część 4: a) namioty/pawilony handlowe 3×3 m |
|||
Część 4: b) namioty/pawilony handlowe 5×10 m |
|||
Część 5: ławo-stoły biesiadne |
UWAGA: dane dotyczące cen netto, wartości VAT oraz cen brutto, muszą być zgodne z wyliczeniem cen, które należy przedstawić w pkt. 5.
5.OŚWIADCZAM/Y, że koszt poszczególnych urządzeń, objętych poszczególnymi częściami zamówienia, będzie odpowiadał poniższym tabelom (Uwaga: Oferent składający ofertę na daną część zamówienia, wypełnia odpowiednią tabelę):
Część 1: podesty sceniczne wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania
Lp. |
Urządzenie |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
1. |
Podest sceniczny 2×1 m (40 sztuk) |
|||
2. |
Noga teleskopowa do podestu (160 sztuk) |
|||
3. |
Schody przegubowe (1 sztuka) |
|||
4. |
Podwójna klamra łącząca nogi (22 sztuki) |
|||
5. |
Poczwórna klamra łącząca nogi (28 sztuk) |
|||
6. |
Kostka samopoziomująca (102 sztuki) |
|||
7. |
Klamra spinająca podesty (102 sztuki) |
|||
8. |
Poręcz do schodów (lewa) (1 sztuka) |
|||
9. |
Poręcz do schodów (prawa) (1 sztuka) |
|||
10. |
2-metrowa poręcz do podestów (12 sztuk) |
|||
11. |
1-metrowa poręcz do podestów (1 sztuka) |
|||
12. |
Uchwyt mocujący poręcz (26 sztuk) |
|||
RAZEM: |
Część 2: sprzęt nagłośnieniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania
Lp. |
Urządzenie |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
1. |
Skonfigurowany zestaw nagłośnieniowy – aktywny: (1 zestaw) |
2. |
Mikser fonii (1 sztuka) |
|||
3. |
Dwu-drożna kolumna aktywna (2 sztuki) |
|||
4. |
Mikrofon dynamiczny z wyłącznikiem (3 sztuki) |
|||
5. |
Statyw mikrofonowy (3 sztuki) |
|||
6. |
10-metrowy przewód mikrofonowy z opaską (9 sztuk) |
|||
7. |
6-metrowy przewód symetryczny z opaską (2 sztuki) |
|||
RAZEM: |
Część 3: sprzęt oświetleniowy wraz z wyposażeniem niezbędnym do montażu i użytkowania
Lp. |
Urządzenie |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
1. |
Reflektor 4-sekcjowy (8 sztuk) |
|||
2. |
Statyw oświetleniowy z korbą (2 sztuki) |
|||
3. |
Sterownik/Kontroler DMX (1 sztuka) |
|||
4. |
1-metrowy przewód DMX (6 sztuk) |
|||
5. |
10-metrowy przewód DMX (2 sztuki) |
|||
RAZEM: |
Część 4: namioty/pawilony handlowe
Lp. |
Urządzenie |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
1. |
Namiot/pawilon handlowy 3x3m (4 sztuki) |
2. |
Namiot/pawilon handlowy 5x10m (1 sztuka) |
|||
RAZEM: |
Część 5: ławo-stoły biesiadne
Lp. |
Urządzenie |
Cena netto |
Podatek VAT |
Cena brutto |
1. |
Ławo-stół biesiadny (10 kompletów) |
|||
RAZEM: |
6.Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
7.OŚWIADCZAM/Y, że udzielamy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na ………………… miesięcy (Uwaga: oferty odwołujące się do gwarancji krótszej niż 24 miesiące, zostaną odrzucone jako niespełniające warunków postępowania).
8.OŚWIADCZAM/Y, że akceptujemy wskazane w treści wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, obowiązki wykonawcy, jakim będzie odpowiadać umowa zawarta z wyłonionym Wykonawcą.
9.OŚWIADCZAM/Y, że zapoznaliśmy się z warunkami zmian w umowie, określonymi we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, a naszą ofertę opracowaliśmy z uwzględnieniem tych postanowień.
10.OŚWIADCZAM/Y, że niniejsza oferta zachowuje ważność przez okres 30 dni od daty jej złożenia.
11.WSKAZUJĘ/MY następujący adres e-mail do korespondencji z Zamawiającym:
…………………………………………………………………………………………………………………
12.Zamawiający wymaga, by oferta (oraz wymagane załączniki) zostały podpisane czytelnie – imieniem i nazwiskiem osoby występującej w imieniu Oferenta. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty podpisem nieczytelnym (parafą) tylko pod tym warunkiem, że podpis nieczytelny zostanie opatrzony pieczęcią imienną (wskazującą imię i nazwisko) osoby składającej taki podpis.
13.Oferta podpisana przez osobę lub osoby nieupoważnione do reprezentowania Oferenta, zostanie odrzucona, bez wezwania do poprawy.
14.Oferta podpisana nieczytelnie (parafą), nie opatrzona pieczęcią imienną (wskazującą imię i nazwisko) osoby składającej podpis nieczytelny, zostanie odrzucona, bez wzywania do poprawy.
15.W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę legitymującą się stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania Oferenta, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa.
…………………………………………………… …………………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis wykonawcy)