10.07.20 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia – wersja tekstowa pliku

Ogłoszenie nr 540124773-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Filipów:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 555958-N-2020

Data: 30/06/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, Krajowy numer identyfikacyjny 20002520600000, ul. Ul. Garbaska 1, 16-424 Filipów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 506 358 204, e-mail gok@filipow.pl, faks .

Adres strony internetowej (url): www.gokis.filipow.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: II.

Punkt: II.4)

W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa małego placu zabaw w centrum Filipowa. Zakres zamówienia obejmuje: budowę placu zabaw o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej w parku przy Placu Stefana Batorego w Filipowie poprzez wyposażenie w: – urządzenia zabawowe (wielofunkcyjny zestaw zabawowy – 1 kpl, bujaki – 3 szt., piaskownica – 1 szt., huśtawka wahadłowa z bocianim gniazdem – 1 szt.), – tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt., ławki – 2 szt., kosz na śmieci – 1 szt., – wykonanie ogrodzenia panelowego, – wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicy informującej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ: projekt budowlany oraz specyfikację techniczną, jak również uwzględnienia wszystkich robót i kosztów (także nie przewidzianych w przedmiarze). Cenę dla całej inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonych dokumentów. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiotami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej. 3. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 4. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ustaw, aktualnymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności do osób niepełnosprawnych. 8. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym słowniku zamówień następującymi kodami i nazwami: 45000000-7 Roboty budowlane 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45236200-2 Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45236110-4 Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 30195000-2 Tablice 45223810-7 Konstrukcje gotowe. 9. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób – robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. W sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. Z 2016 r., poz. 1125): *Wszystkie czynności pracowników fizycznych wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: *dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, *datę złożenia oświadczenia, *wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. O ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych), za każdy ujawniony przypadek.

W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa małego placu zabaw w centrum Filipowa. Zakres zamówienia obejmuje: budowę placu zabaw o bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej w parku przy Placu Stefana Batorego w Filipowie poprzez wyposażenie w: – urządzenia zabawowe (wielofunkcyjny zestaw zabawowy – 1 kpl, bujaki – 3 szt., piaskownica – 1 szt., huśtawka wahadłowa z bocianim gniazdem – 1 szt.), – tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt., ławki – 2 szt., kosz na śmieci – 1 szt., – wykonanie ogrodzenia panelowego, – wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicy informującej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą zamówienia. Wykonawca ma obowiązek skalkulowania ceny oferty w oparciu o załącznik nr 7 do SIWZ: projekt budowlany oraz specyfikację techniczną, jak również uwzględnienia wszystkich robót i kosztów (także nie przewidzianych w przedmiarze). Cenę dla całej inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonych dokumentów. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiotami robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej. Zaprojektowane urządzenia są rozwiązaniami przykładowymi. Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów. Zamawiający dopuszcza tolerancję na wymiary urządzeń +/- 20% pod warunkiem spełniania określonych w projekcie funkcji, zachowania odpowiednich stref bezpiecznych oferowanych urządzeń, bez powiększania powierzchni placu zabaw. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego i należy je traktować jako przykładowe. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia 3. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego, wszelkie zauważone błędy, pomyłki, rozbieżności pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 4. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ustaw, aktualnymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności do osób niepełnosprawnych. 8. Przedmiot zamówienia określony został we wspólnym słowniku zamówień następującymi kodami i nazwami: 45000000-7 Roboty budowlane 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45236200-2 Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45236110-4 Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 30195000-2 Tablice 45223810-7 Konstrukcje gotowe. 9. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób – robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. W sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): *Wszystkie czynności pracowników fizycznych wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: *dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, *datę złożenia oświadczenia, *wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. O ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych), za każdy ujawniony przypadek.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniony tekst:

Numer sekcji: IV.

Punkt: IV .6.2)

W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-16, godzina:10:45

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-07-17, godzina: 10:45

II.2 ) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:

Numer sekcji: III.

Punkt: III.1.3)

Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wykonawca może wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizował wymagane zamówienie w formule dostaw z montażem, a nie w formule robót budowlanych.

                                                DYREKTOR

                                                   Gminnego Ośrodka Kultury

                                                   i Sportu w Filipowie

                                                 Barbara Orchowska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *